فرماندار رفسنجان گفت: در ۶ ماه اخیر، بیش از ۸۸۵ هزار قطعه جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ در رفسنجان انجام شد.

حسین رضایی در جلسه وبیناری ستاد تنظیم بازار که همزمان با استانداری و سایر فرمانداری‌های شهرستان‌های استان برگزار شد، گفت: تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه و دیگر کالا‌های اساسی یکی از اهداف اساسی در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم نیاز‌های جامعه را به خوبی تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در رفسنجان، بیش از ۱۶۰ واحد پرورش مرغ و ۲ اتحادیه مرغداران فعالیت می‌کنند و بالای یک سوم مرغ استان کرمان در این شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: در تأمین گوشت مرغ، در رفسنجان طی ۶ ماه اخیر بیش از ۸۸۵ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که روند افزایشی نسبت به سال‌های قبل داشته و رکوردی بی نظیر است و قصد داریم در تعاونی مرغداران این تولید را به بالای یک میلیون قطعه جوجه ریزی افزایش دهیم.

رضایی بیان کرد: با وجودی که در تولید مرغ استان کرمان پیشتاز هستیم؛ اما هنوز هم استان نیاز به این نوع گوشت دارد و در مواقعی از زمان از نقاط دیگر کشور هم واردات مرغ به استان انجام می‌شود تا نیاز مردم برطرف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به ماه‌ رمضان و ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم، نیاز است تولید و ذخیره سازی مرغ انجام شود تا با مشکل کمبود مرغ مواجه نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار